Hans van der List is maandag 17 september op TV te zien als expert bij de uitzending van Radar!
Aanstaande maandag zendt Radar, hét Nederlandse consumentenprogramma op NPO 1, een item uit waarin gebruik wordt gemaakt van de expertise van opticien Hans van der List. Zijn prachtige zaak in Princenhage is onder andere gebruikt als decor voor de opnames van het programma. Met zijn jarenlange ervaring en expertise op het gebied van ogen, brillen en lenzen werd de hulp van Hans van der List ingeroepen in het onderzoek naar de kwaliteit van populaire (online) aanbieders op het gebied van multifocale brillen. Want is goedkoop ook duurkoop? En kunnen we ook rekenen op kwaliteit bij de online koopjes en hippe brillen leveranciers?
Optometrist Hans van der List als expert in radar uitzending over multifocale brillen!
Hij werd al in maart benaderd of hij mee wilde werken aan een item over multifocale brillen, heeft ruim 30 jaar ervaring in dit vakgebied en weet ons dan ook alles te vertellen over brillen, ogen en lenzen. Radar klopte bij hem aan voor zijn expertise, waarna de opnames gestart werden en er onder andere in de prachtige zaak aan de Haagsemarkt gefilmd werd.
In de uitzending wordt gekeken of de hippe, trendy online aanbieders die we steeds meer zien vanwege doeltreffende marketingcampagnes, ook de kwaliteit leveren die wij ervan verwachten. In het item dat maandag 17 september om 20.30 uur op NPO1 uitgezonden zal worden, werden een aantal multifocale brillen besteld. Hans van der List en een aantal collega optometristen namen de proef op de som en bekeken vanuit de opticienbril naar deze producten.